Blog
Mit várnak a vendégek a szoláriumoktól?
Ahhoz, hogy a szolárium stúdiód versenyképes tudjon maradni az egyébként igencsak telített piacon, fontos, hogy mindig kövesd a vendégek igényeit.
Nyilvánvalóan abba a szoláriumba fognak járni hosszútávon a vendégek, ahol megkapják mindazt, amit elvárnak. Persze ahhoz, hogy ezt teljesíteni tudd, tisztában kell lenned azzal, hogy mi az, amit a barnulni vágyók elvárnak.
Segítségképp összeszedtük azt a néhány pontot, ami alapvető elvárás egy szoláriummal kapcsolatban:
• Tisztaság. Mivel senki sem szeretne különböző fertőzéseket elkapni, és senki sem szívesen vetkőzik le, és fekszik be, vagy áll be egy olyan gépbe, ami láthatóan koszos, alapvető elvárás, hogy a szolárium stúdió rendszeresen takarítva és fertőtlenítve legyen. Ha a tisztasággal vannak problémák, ne is álmodj róla, hogy az igényesebb szolizók vissza fognak hozzád járni!
• Újdonságok. Egyértelmű, hogy ha piacra dobnak egy újabb, jobb, gyorsabban barnító, tartósabb színt hozó, biztonságosabban használható csövet, akkor azt a tájékozottabb szolizók keresni fogják. A saját, jól felfogott érdeked, hogy haladj a technikával, és megadd vendégeinek az újdonságokat, még akkor is, ha ez neked időnként nagyobb beruházással jár – megtérül az ára!
• Információk. Elég kínos, ha a vendégnek bármilyen kérdése van akár egy szolárium krémről, akár az új csőről, akár arról, hogy mégis mennyi ideig tart neki, egy alapszínt összeszedni a nulláról, a személyzetnek fogalma sincs a válaszról. Igyekezz az olyan embereket alkalmazni, akiknek van valami fogalmuk a témáról, és tudnak segíteni a vendégeknek, amennyiben szükséges.
• Kiegészítő termékek. Nagyon hasznos és praktikus, ha az embernek nem kell ezer helyre rohangálni, hogy beszerezze a legjobb szolárium krémet, az egyes védőfelszereléseket, és úgy egyáltalán mindent, amire szüksége lehet szoláriumozás során, hanem ezt megkaphatja helyben, a stúdióban. Garantáltan nagy plusz lesz a vendégeknek, ha nálad mindez elérhető, ráadásul viszonylag széles választékban.
• Törzsvásárlói kedvezmények. Mindenki szereti, ha kiemelten kezelik, éppen ezért a törzsvásárlói rendszer, ami bizonyos időközönként valamennyi kedvezményt biztosít, nagyon jó húzás lehet a vendégek megtartása szempontjából. Igaz hogy így engedsz az árból, de ez bőven megéri, hiszen hosszútávon több ember tartasz meg.