Blog

Törődj a vendégekkel, és vissza fognak járni!

2018-08-10

Ha szolárium stúdiódban igyekszel folyamatosan odafigyelni megfelelő mértékű higiéniára, a legújabb és legmodernebb csövek beszerzésére, karbantartod a gépeket, és úgy egyáltalán, odafigyelsz a stúdiód színvonalára, mégis azt tapasztalod, hogy vendégek bár vannak, hosszabb távon lepattannak, akkor talán egy kicsit a hozzáállásodon kellene változtatni.

Na nem a higiéniával és az újdonságokkal kapcsolatos hozzáállásodon, hanem azon, ahogy a vendégek felé fordulsz, illetve ahogy velük kommunikálsz (vagy a személyzet kommunikál).

A tiszta és modern környezet nem minden

Sokan azt hiszik, hogy a modern technológia, illetve a tisztaság elég ahhoz, hogy a szalont jónak ítéljék a vendégek, és szívesen visszajárjanak. Ezt időnként esetleg megfejelik valamilyen akcióval, és ettől várják a csodát. Ez azonban önmagában nem elég. Az emberek szeretik, ha törődnek velük, és a törődést bizony abból érzik, hogy kommunikálnak velük.

Sok olyan szolárium van, ahol a vendég bemegy, elmondja, mit szeretne, oda kísérik a géphez, a végén felöltözik, fizet, és távozik. És nagyjából ebben ki is merül a kapcsolat a személyzet, és a vendég között. Ez nagyon személytelen, és sokan kevésnek érezhetik. A legtöbb ember szívesen jár egy jó hangulatú helyre, ahol teremtenek is vele kapcsolatot.

Felkészültség és kommunikáció

Persze itt véletlenül sem arra gondolunk, hogy kezdjük el zaklatni a vendégeket mindenféle kérdésekkel, csupán ajánljuk fel a segítségünket, ha esetleg bármire szükségük van. Mondjuk el, hogy tudunk szakmai tanácsot adni annak érdekében, hogy megőrizzék a bőrük egészségét és szépségét, valamint optimális mértékben tudjanak barnulni, és hosszan meg is őrizzék a színüket. Hívjuk fel a figyelmet arra, hogy különböző termékekkel tudjuk mindezt elősegíteni, amik akár nálunk is elérhetők.

A lényeg, hogy szólítsuk meg, kommunikáljunk a vendégekkel, igyekezzünk minél profibb benyomást kelteni, mert ez lesz az a plusz, ami miatt a vendég majd úgy érzi, hogy itt valóban odafigyelnek rá, foglalkoznak vele, és szívesen fog visszajárni. Ehhez persze fontos, hogy a személyzet értse a dolgát, és legyen valami fogalma arról, hogy milyen gépek, milyen csövek vannak a szoláriumban, milyen termékeket tudnak ajánlani ahhoz, hogy a bőr szépsége megmaradjon, illetve legyen valami ismerete a szoláriumozás hatásairól, a bőrről.

 


Valós emberek, valós vélemények