Blog

Sok vendéget akarsz? Fontos, hogy aktív légy a marketingben!

2018-08-06

Sok szoláriumtulajdonos gondolja úgy, hogy szolira úgyis szükség van, ezért a vendégek majd megtalálják maguktól.

Nos, ez nincs így minden esetben, hiszen ha nem hirdeted a stúdiót, honnan tudnák, hogy van? Még ha frekventált helyen van is, egyáltalán nem biztos, hogy jó, hiszen láttunk már példát az ellenkezőjére. Ahhoz, hogy az emberek tudjanak a szolidról, és a bizalmukat is elnyerd, kommunikálnod kell velük. És ezt minél közvetlenebbül és aktívabban teszed, annál jobb.

Sokszor említettük már, hogy a közösségi oldalak remek terepet jelentenek ehhez, Magyarországon különösen az Instagram és a Facebook lehetőségeit érdemes kiaknázni, mert ezeket használják a legtöbben. Nem szabad ugyanakkor megfeledkezni a hirdetések erejéről sem, hiszen a facebookos felületed, a blogod, az Insta oldalad is olyasmi, amit nem biztos, hogy magától megtalál majd mindenki, akit érdekelhet.

Nincs ingyen, de hamar megtérül

A marketing sajnos olyan terület, amire sokan nem szeretnek költeni – pedig nagy szükség van rá ahhoz, hogy ismertté tedd magad. Aki nem akar erre áldozni, az próbálkozhat egyéb módszerekkel, de garantáltan a töredékét fogja eredményként elérni. Hiába építesz fel egy nagyon jó blogot, egy profi Facebook-oldalt, és hiába posztolsz aktívan, ha az égvilágon senki nem tudja, hogy létezel. Ugye te sem gondolod komolyan, hogy majd elkezdenek név szerint rákeresgetni az üzletedre? Miért tennék, ha azt sem tudják, hogy van?

A közösségi oldalak másik nagy előnye amellett, hogy közvetlenül tudsz kommunikálni a követőiddel, hogy szerezhetsz is velük követőket. Pont azért, mert mindig mindenki ezeken lóg. Elhelyezel egy-két jól sikerült hirdetést, figyelemfelkeltő szöveggel, témával, és máris szerzel új kattintásokat, megnézik az oldaladat. Aki pedig barnulni vágyna, és meggyőzi az oldaladon talált tartalom, az máris új vendég lehet.

Ilyen egyszerű, elméletben. Gyakorlatilag nem mindegy, milyen a hirdetés, és mit talál az, aki megnézi az oldaladat. Az biztos, hogy 2018-ban az online felületek nélkül drasztikusan visszaesik a hatékonyság – ne engedd meg ezt a luxust magadnak!

 

 


Valós emberek, valós vélemények