Blog

Ne állíts olyat a szoliról, ami nem igaz!

2018-09-06

A szoláriumozás területén nagyon komoly konkurenciával kell számolniuk azoknak, akik stúdiót üzemeltetnek, hiszen elég sok helyen lehet ma már barnulni.

Ez persze azt jelenti, hogy valahogyan muszáj kitűnni a konkurencia mellett, és felhívni a figyelmet a saját stúdiónkra. Érzékeltetni kell a potenciális vendégekkel, hogy velünk jobban járnak.

Ezt persze a stúdiók üzemeltetői igyekeznek is megtenni, csakhogy néhányan túlzásba esnek a vendég csalogatás érdekében, és olyasmit állítanak, ami nem igaz, vagy nem abban a formában, ahogy előadják. Ezzel az a probléma, hogy bár lehet, hogy csalogató és hívogató, hamar ki fog derülni, hogy nem igaz, és hiteltelenné teszi az adott stúdiót, emiatt elpártolnak tőle a vendégek.

Milyen állításokra gondolunk?

Nagyon jól hangzik például, hogy nálad már egy-két alkalom után el lehet érni azt a szintű barnaságot, amit a kedves vendég megcélzott, de jól tudod, hogy ilyen egyszerűen nincsen. Vannak persze olyan csövek, amik extra gyors barnulást eredményeznek, de azért az egy-két alkalom erős túlzás. Ha ilyen állításokkal igyekszel becsalni a barnulni vágyókat, a pillanatnyi haszonért súlyos árat fogsz fizetni. Ugyanis lehet, hogy nagy reményekkel elkezdenek járni hozzád a vendégek, de egy-két alkalom után ennek bizony csalódás lesz a vége. Rájönnek, hogy nem igaz, amit állítottál, és nem fognak visszamenni. Erős lesz tehát a fluktuáció, nem tudsz megtartani egy komolyabb vendégkört, sőt, még hiteledet is veszted, rossz hírét kelted a stúdiónak.

Lehet ígérni, de csak valósat!

Persze lehet jól hangzó ígéretekkel csalogatni a vendégeket, de azért maradj a realitások talaján. A szoláriumnak számos előnye van, amit kihangsúlyozhatsz, és még igazat is mondasz vele. Ma már nagyon szuper csövek is léteznek, amik tényleg sokat tudnak nyújtani a vendégeknek, ezeket az előnyöket is ki domboríthatod, de ne állíts olyat ami nem igaz! Már csak azért se, mert ha túl szép, amit ígérsz, az már a gyanút is felveti, hogy esetleg nagy szavakkal dobálózol csak, és nem igaz, amit mondasz. A pillanatnyi előnyök helyett koncentrálj a hosszú távú előnyökre, és arra is figyelj, hogy ne csak megszerezd a vendégeidet, hanem meg is tudd tartani őket!


Valós emberek, valós vélemények