Blog

Hogyan kommunikálsz a vendégeiddel?

2018-05-14

Ahhoz, hogy egy szolgáltatást nyújtó vállalkozás sikeres tudjon lenni, elengedhetetlenül fontos, hogy kellő mértékben meg tudja szólítani a potenciális fogyasztóit.

Természetesen igaz ez akkor is, ha szolárium stúdiókról van szó, hiszen a vendégek csak akkor fogják megismerni a stúdiódat, és csak akkor fognak hozzád járni, ha értesülnek a jelenlétedről és arról is, hogy mit tudsz nekik kínálni.

Utóbbi kérdés különösen kardinális, hiszen ahhoz, hogy téged válasszanak más szoláriumokkal szemben, fontos, hogy többet tudj nekik adni az átlagnál. Ugyanakkor az is igaz, hogy hiába adsz többet, ha senki sem tud róla – éppen ezért kommunikálnod kell.

A közönséged használja a közösségi médiát – használd Te is!

Szerencsére ma már nincs különösebben nehéz dolgod, ha szeretnéd megszólítani a célközönséget. Különösen, ha figyelembe vesszük, hogy a szoláriumot elsősorban fiatalok használják, a fiatalok pedig használnak még valamit: a közösségi médiát. Ezen keresztül kiválóan lehet velük kommunikálni, főleg a Facebook és az Instagram örvend nagy népszerűségnek hazánkban. Vétek kihagyni azokat a lehetőségeket, amiket ezek a csatornák nyújtanak.

Na de hogyan kell ezeket használni?

Mindenképpen hozz létre a stúdiónak profilt, és tartsd aktívan! Posztolj szorgalmasan bármilyen újdonságról, amit kínálni tudsz. Értesítsd a követőidet, követőkből pedig szerezz minél többet, hiszen csak úgy fog működni az oldal információs értéke. A hozzád betérőknek ajánlhatod az oldal követését, de hirdetésekkel elérheted, hogy olyanokhoz is eljuss, akik még nem jártak nálad.

Minden egyes csőcseréről, újonnan beszerzett csőről, szoláriumkrémről, szolgáltatásról adj hírt.
Fontos, hogy minden poszthoz használj képet, ugyanis az emberek zöme a képeket veszi észre először. Egy meggyőző képpel rendelkező posztot hamarabb olvasnak el, mintha csak szöveget alkalmaznál.
Alapvető, hogy napi szinten posztolj, és próbáld aktívan tartani a követőket, tehát akár kérdéseket is feltehetsz nekik, vagy éppen nyereményjátékokat indíthatsz: ezzel egyébként további megosztásokra és követőkre tehetsz szert.

Hiába is hiszed azt, nem a lájkok száma az, ami menővé, közismertté teszi szalonod a közösségi média platformjain.
Sokkal fontosabb az aktív közösség, a folyamatos hozzászólások, párbeszédek adott posztok alatt, megállíthatatlan interakció-folyamok.
Ez az, amivel igazán beleégeted magadat a szolizók köztudatába.

Légy közösségimédia-szamuráj!
Na, ma posztoltál már?...

 


Valós emberek, valós vélemények