Blog

Ezeket a hibákat NE kövesd el, ha azt akarod, hogy jó legyen a forgalmad!

2018-03-29

Minden szolárium tulajdonos azt szeretné, ha az ő stúdiója lenne a leglátogatottabb, legfelkapottabb, pörögne az üzlet, és természetesen sok bevételt is hozna.

Vannak, akik ezt jól csinálják, és megkapják, amire vágynak, de szép számmal akadnak olyanok is, akik akármennyire is próbálkoznak növelni a bevételeiket, valahogy nem akar nekik sikerülni. Nos, ők azok, akik általában nem a megfelelő eszközöket ragadják meg, és az esetek többségében ez abban nyilvánul meg, hogy nem az átlag fogyasztó szemszögéből nézik, hogy mivel lehetne javítani a bevételeket, és nem a közönség igényeit próbálják kielégíteni.

Adj többet a többieknél!

Gondold végig reálisan: annyi szolárium stúdió van, mint égen a csillag, a választék nagyon bő. Mi az, amiért te vendégként letennéd a voksodat egy adott stúdió mellett, és hűséges is maradnál? Nyilvánvalóan ehhez szükség lesz valamire, amit a többi stúdió nem ad meg. Éppen ezért ilyesmiben kellene gondolkodni. Ahelyett, hogy azt tartanád szem előtt, hogy tudsz minél többet elvenni a vendégektől, inkább abban gondolkodj, hogy mit adhatsz nekik, amiért cserébe hosszútávon elköteleződnek melletted.

Mit NE tegyél, hogy növeld a bevételedet?

• Ne told fel az árakat a végtelenségig. Vendégként, amikor szoláriumot választunk, meg fogjuk nézni az árakat. Persze ez nem kizárólagos szempont, de azért belejátszik a választásba. Ha nálad nagyon magasak az árak, és ezzel nincsen egyenes arányban az, hogy mit tudsz nyújtani, akkor valószínűleg nem igazán lesz keresett a stúdiód. Törekedj arra, hogy reális árakon működj. Nem egy emberből kell megszedned magad, sokkal többen fognak hozzád járni, ha nem szállsz el az árakkal.

• Ne ódzkodj a befektetésektől. Sokan annyira profitorientáltak, hogy szinte nem is akarnak nagyon pénzt forgatni a stúdió üzemeltetésébe, csak amennyit nagyon muszáj. Ebből az szokott következni, hogy kizárólag az alapszolgáltatás elérhető, azaz van néhány szolárium gép, amivel lehet barnulni. Nos, az a helyzet, hogy a telített piacon ez kevés. Ha a versenytársaidnál elérhetők mondjuk kiegészítő termékek, szolárium krémek, egyéb termékek, ami bármilyen módon kapcsolódnak a szoláriumozáshoz, akkor valószínűleg a másik stúdiót fogják választani az emberek, ahol többet kapnak a pénzükért. Törekedj arra, hogy kiszolgáld a felhasználói igényeket, még akkor is, ha ez számodra befektetéssel jár.

• Ne hirdesd állandóan, hogy csőcsere volt! Annyiszor látni ezt szolárium stúdiók kirakatában, és annyira hiteltelenné teszi őket, hogy folyamatosan csőcserét hirdetnek. Aki rendszeresen jár az adott környéken, az látja hogy ez a felirat gyakorlatilag állandóan kint van a stúdióban, így hitelét veszti. Csak akkor írd ki, ha tényleg cseréltél!


Valós emberek, valós vélemények